Klacht: Bezorging pakket

op 03 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Bij thuiskomst ontdek ik tot mijn grote spijt dat mijn pakketje (ter waarde van 240 euro) op de grond naast de brievenbus is neergelegd. Ik vind het erg vreemd dat er geen ander moment gekozen is om dit pakket met waarde nog een keer bij mij aan te bieden. Hopelijk wordt er in toekomst zorgvuldiger mee omgegaan.

Mvg,

F. Beaufort

Gewenste Oplossing:

Wanneer het pakketje niet voor het oprapen ligt in de voortuin.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 oktober 2017 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Beaufort,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de zending onbeheerd is achtergelaten door de chauffeur. Dit is absoluut niet de bedoeling en hiervoor wil ik u dan ook graag mijn excuses aanbieden. Het is onze chauffeurs verboden pakketten onbeheerd achter te laten vanwege het risico of diefstal en/of beschadiging.

Ik zal ervoor zorgen dat uw klacht bij het depot wordt opgepakt en dit besproken wordt met de chauffeur.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door felicebeau