Klacht: bezorging pakket

op 05 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 19-09-2017 is een pakket aangeboden toe ik niet thuis was.
De post heeft een bericht achtergelaten dat het de volgende dag 20-09 zou worden bezorgd, maar helaas niet.
Daarna werden als datum 21-09 en 22-09 aangegeven doch wederom geen pakket.
Inmiddels staat op track&trace dat het pakket wordt klaargemaakt voor verzending naar het buitenland.
Navraag bij de klantenservice (3X) levert geen enkele duidelijkheid over deze gang van zaken.
Het pakket heeft een binnenlandsereferentie 3SEPGE3760252 en internationale referentie EE185771019CA en pakketnr KG74029891.
Kunt u dit voor mij ophelderen?

Ik ben tevreden als het pakket alsnog bezorgd wordt.en de reden waarom dit zo is gelopen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 oktober 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Tevel,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me te vernemen dat de bezorging niet goed ging op uw adres. Graag geef ik een toelichting.

Aan de hand van van uw barcode heb ik door het systeem gezocht, ik zie dat het pakketje inderdaad twee keer is aangeboden en dat het daarna direct retour is gestuurd. Dit is niet de juiste procedure, mijn excuses hiervoor! Ik heb een klacht voor u aangemaakt zodat de betrokken medewerkers hierop worden aangesproken. Helaas is het pakketje alweer retour, u kunt het beste even contact opnemen met de afzender. De exacte reden van retour staat ook op het pakketje, hopelijk kan de afzender u dan snel een nieuw exemplaar sturen.

Heeft op 05 oktober 2017 om 11:53 geantwoord

Er wordt ten onrechte vermeld dat het pakket 2 maal is aangeboden.
Ik heb dit in de klacht ook geschreven dat dit slechts eenmaal is geweest.
Op de site track @ trace stond steeds vermeld wordt gereed gemaakt voor verzending naar buitenland.
De door u opgegeven reden is dus niet juist.

Alle klachten die gemeld zijn door atevel