Klacht: Bezorging pakket

op 03 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik vind het verschrikkelijk dat het pakje bij de buren wordt afgegeven ik woon in een grote flat en ze gaan net zolang door tot er iemand thuis is maakt niet uit op welke etage, ze blijven gewoon bij iedereen bellen tot er iemand open doet. Ik heb al een klacht ingediend maar zegt post.nl dat de meeste mensen blij zijn dat het pakje bij de buren wordt afgegeven. NOU IK DUS NIET IK WORD ER OOK STRONT ZIEK VAN. Ik ken de mensen niet eens in de flat, woon er net en wil niemand lastig valen met mijn aankopen. GOOI GEWOON EEN KAARTJE IN DE BUS DAN KAN IK ZELF BEPALEN WAAR IK HET OP KAN HALEN. Maar nee hoor of ze komen niet op tijd soms 1 of 2 dagen later en dan geven ze het maar ergens af…BEN ER ZO KLAAR MEE…..

Gewenste Oplossing:

Als ik zelf kan bepalen wat er met mijn pakket gebeurt. Het is tenslotte betaald dus van mij, ga het dan niet bij wildvreemde mensen afgeven. Ik ben een keer 9 dagen en 2 etage\'s hoger bezig geweest om mijn pakket te krijgen mensen waren haast nooit thuis. Dus na de 1e keer gewoon een kaartje in de bus en zelf bepalen of je het ergens anders wilt ophalen of een nieuwe bezorgafspraak wilt maken. DAN BEN IK TEVREDEN.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Munnik Hendrikx,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Graag wil ik dit toelichten.

Of een pakket mag worden aangeboden bij buren is afhankelijk van het soort pakket en of er een melding “alleen huisadres” op het pakket vermeld staat. U kunt bij eventuele toekomstige afzenders vragen of ze het zodanig willen versturen dat het niet bij buren mag worden aangeboden. We bezorgen een pakket in opdracht van de afzender en die kiest bij ons voor een bepaald product en bezorgwijze. Sommige ontvangers vinden het juist heel prettig wanneer pakketten bij buren worden afgegeven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 03 oktober 2017 om 17:07 geantwoord

Ik blijf erbij dat de bezorger na de 1e bezorging (de 1e bezorging moet altijd) een kaartje in de bus moet gooien, waarna ik kan kiezen voor een nieuwe bezorging of ophalen op een afhaalpunt. Dat lijkt me toch niet zo moeilijk. Dan ben ik pas tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door Nelleke.48