Klacht: bezorging pakket

op 17 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag 3-8 2017 zou tussen 14.30 uur en 18.00 uur mijn belangrijk pakket bezorgd worden.
MAAR de bezorger was al om 13.30 uur aan huis geweest net op dit moment dat ik even 100 meter naar de winkel was bij mijn terug komst om 13.45 lag de melding in de brievenbus.

Na 3 kwartier netjes maar kwaad bellen bood ik aan om zelf het pakket te halen op het distributie centrum. Uiteindelijk kreeg ik de mededeling dat de avondbezorger tot 22.00 uur het pakket toch maar kwam brengen. Omdat dit pakket voor mij belangrijk is heb ik een afspraak afgezegd om zo dan toch het pakket in ontvangst te nemen.
bij controle om 21.28 uur staat nog op de track en trace bezorger onderweg. met ook hierop mij huisadres.
MAAR
21.50 uur staat bij controle op de track en trace niet thuis naar afhaalkantoor. dus samengevat ben ik nu enorm kwaad en vind ik dat ik bedrogen ben door post nl. ik heb van beiden een foto gemaakt .

op zijn minst een keurige brief met daarin excuses en een schadevergoeding

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Eijssen, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat de bezorger niet binnen de aangegeven tijd voor uw deur stond. Ik snap dat dit voor u erg onhandig uitkwam. Mijn excuses voor het ongemak. Wij doen ons best om in te schatten wanneer de bezorger bij u langs zal komen, maar dit lukt helaas niet altijd. Dit kan komen doordat de bezorger meer of minder pakketten bij zich heeft dan normaal, of door verkeersomstandigheden. Het aangegeven tijdvak is dan ook een indicatie en geen garantie. Wanneer de voorspelde bezorgtijden structureel niet gehaald worden, passen wij deze aan. Tenslotte begrijp ik dat het pakket die avond alsnog bezorgd zou worden, maar is niet gelukt. Heeft u wel een nietthuis-briefje ontvangen? En werkt uw bel naar behoren? Als u mij de het trackingnummer van dit pakket stuurt, kijk ik graag of ik voor u een klacht kan indienen, zodat dit met de bezorger besproken kan worden. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Eijssen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 10:24 geantwoord

Geachte heer Eijssen,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door johneijssen