Klacht: Bezorging pakket

op 05 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket nr 3SBMAR00235367

Ik had wat online besteld werd doo post nl op zaterdag geleverd ik was niet thuis. Briefje in de bus met alleen huisnr erop en dat eerst volgende werkdag geleverd.
Ik kijken op track en trace ja klopt was onderweg ik wachten na 18:00 niks zag weer in depot.
S’avonds kijken volgende werkdag weer thuis blijven en het zelfde liedje woensdag gebeld ja word volgende dag bezorgd. Mooi niet.
Donderdag weer gebeld en er zou een onderzoek worden gestart en mijn leverancier gebeld dat ze contact moesten opnemen.
Gevraagd aan post nl of er terug gekoppeld wordt via de mail wat er gebeurt is.
Volgende dag komt mijn vaste bezorger wel met mijn pakket.
Maar tot op heden nog niks ontvangen aan mail van post nl.
En tevens kan je geen gewone email sturen alleen bellen en twitter en online chat wat niet werkt

Dat ze met excuus komen en mail sturen waarom het fout is gegaan

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 juli 2017 om 14:36 geantwoord

Geachte heer Leuvelink,

Dank u wel voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie van onze kant. In uw bericht schrijft u dat u een tijdje terug een pakket verwachtte, maar dat het erg lang duurde voordat deze geleverd werd. U heeft vervolgens contact met ons opgenomen en er zou u nog worden teruggekoppeld waarom dit het geval is geweest. Ik kan mij indenken dat u dit graag alsnog wil. Mijn excuses hiervoor!

Wat mijn collega u precies heeft beloofd kan ik niet achterhalen, maar normaliter koppelen wij dit soort klachten niet terug richting geadresseerde. Niet omdat we onwelwillend zijn, maar omdat de afzender onze opdrachtgever voor verzending is. Wij koppelen dus terug richting hen en zij vervolgens weer richting u. Ik zie dan ook dat dit wel richting de afzender is gebeurd, maar ik stel u hierbij ook graag op de hoogte. Uw pakket heeft er langer over gedaan, omdat er een fikse storing in de sorteerbanden was. Mijn excuses hier nog voor!

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben kunnen informeren. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 05 juli 2017 om 15:09 geantwoord

Storing in transportbanden.kan wel maar niet als hij al aangeboden is en terug gegaan naar depot.
Dan volgende werkdag zou komen ik kijk op de track en trace is hij onderweg en later die dag kijk ik weer terug naar depot.
En dit een aantal dagen lang, dus dit heeft niks met de transportbanden te maken. Maar gewoon onzorvuldig omgaan met ander mans spullen.
En alleen een briefje in de bus met huisnr en geen ander nr er op waar het over gaat.
Dus dit is een belachelijk antwoord net zo als ze zeiden dat het door de warmte erg druk is.
En de eerst volgende werkdag kont de vaste chauffeur aan de deur met het pakket dus hoe verklaar je dat.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob023