Klacht: bezorging pakket

op 28 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag is er een pakket bezorgd op mijn adres. Nu is het zo dat er meerdere mensen gebruik maken van dezelfde voordeur. Mijn buurmeisje heeft mijn pakket aangenomen, terwijl deze niet voor haar was. Ook ben ik totaal niet op goede voet met haar. Dus ik maakte mij ontzettend zorgen over of ik mijn pakket überhaupt wel zou terug krijgen. Zij heeft dan ook mijn pakket geopend en wist hierdoor wat de inhoud was. Nu heb ik wel de inhoud terug gekregen, maar niet de doos waar het in zat en ook niet het formulier waar mijn gegevens op staan en mijn retour mogelijkheden. Ik vind het zorgelijk dat er niet wordt gevraagd om een bewijs of dat er niet voor hoeft te worden getekend als jullie een pakket bezorgen. Want dit had zo verkeerd af kunnen lopen.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het erg op prijs stellen als in het vervolg wordt gevraagd om een bewijs zodat het pakket bij de juiste persoon terecht komt en dit soort situaties kunnen worden voorkomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 februari 2017 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik snap dat het erg vervelend is dat net de verkeerde persoon uw pakket in handen heeft gekregen. Ik heb daarom de zending voor u nagekeken en deze is door de verzender zo verstuurd dat er niet voor getekend hoeft te worden. Helaas omdat meerdere mensen dezelfde voordeur gebruiken kunnen we niet tegen gaan dat iemand anders uw pakket aanneemt. Wel zou u aan de verzender kunnen vragen de zending zo te versturen dat er voor getekend moet worden zodat er meteen duidelijk is wie uw pakket heeft aangenomen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Shar Mur