Klacht: Bezorging pakket

op 22 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mijnheer/mevrouw,

Ik heb geen klacht over U maar over mezelf. Afgelopen middag 19Augustus is er bij mij een pakket bezorgd, dat ik Uw chauffeur weer mee gegeven heb. Dit omdat ik niks besteld had. Nu blijkt dat dit een pakket is, wat ik al weken geleden heb besteld. Was ik helemaal vergeten. Stond op naam van Gerri Brekveld. Adres Guido Gezellehof 9 7471 EC Goor. Kunt U dit nog achterhalen of moet ik de afzender hiervan bericht geven. Mijn excuses. Bij voorbaat dank. Mvg Gerri Brekveld.

Gewenste Oplossing:

Misschien kunt U het opnieuw bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 augustus 2016 om 17:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gerribrekveld,

Fijn om te vernemend dat uw klacht niet over ons gaat.

Helaas is het zo dat wanneer u een zending weigert, deze automatisch retour gestuurd wordt naar uw verzender. Helaas valt dit niet meer te stoppen of om te draaien.

Ik kan u dan ook het beste adviseren om contact op te nemen met uw verzender. Uw verzender gaat de zending retour ontvangen. Hij kan het pakket dan opnieuw naar u toesturen.

Ik vind het echt oprecht vervelend voor u.

Met vriendelijke groet,
Carola
DHL klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gerribrekveld