Klacht: Bezorging pakket

op 16 december 2015 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via bol.com bij een verkoper een pakket besteld. Deze zou via DPD worden bezorgd. Nu heb ik via track en trace het pakket verstuurd zien worden alleen na een dag bleef het pakket op één locatie liggen, Etten-Leur.
Via de verkoper heb ik geprobeerd antwoord te krijgen van DPD, welke van niets af weet. Ik kan geen contact krijgen met DPD aangezien ik niet het pakket heb verstuurd van het zou ontvangen. Ik word dus continue doorgestuurd naar iemand anders die uiteindelijk ook geen antwoord van DPD krijgt.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen weten of ze wel enig idee hebben waar mijn pakket gebleven is, anders zou ik graag mijn geld terug willen hebben. Dit probleem doet zich onderhand al 3 maanden voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste Bram, Bedankt voor je bericht. Zou je me een 14-cijferig pakketnummer kunnen sturen want op je postcode kan ik geen pakket vinden. Als ik dat van je hebt ontvangen, kan ik kijken wat ik voor je kan doen. Vriendelijke groet, Margot

Reactie van de melder van de klacht Bram IJbema

1 jaar geleden - Goedemiddag, Het nummer is 0511 8019 5614 95. Bedankt voor de snelle reactie. Met vriendelijke groet, Bram

Bericht van DPD

1 jaar geleden - Beste Bram, Bedankt voor je pakketnummer. Omdat dit al zo lang speelt kunnen we helaas concluderen dat je pakket zoek is. Dit wordt zo opgelost: de verzender neemt contact op met DPD. Ze starten een officiële navraag. DPD bekijkt samen met de verzender wat er aan de hand is en bespreekt een eventuele vergoeding. De verzender handelt dit vervolgens af met jou, de ontvanger van het pakket. Heb je je verzender al gevraagd om zo'n navraag te starten? Je verzender kan hiervoor contact opnemen met onze customer service, per e-mail of telefoon. Met vriendelijke groet, Charlotte

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 15:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Bram,

Ik hoop dat de reactie van mijn collega je verder heeft geholpen in het proces van je zoekgeraakte pakket.
Omdat ik nu niets meer voor je kan betekenen sluit ik deze melding.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door Bram IJbema