Klacht: bezorging pakje

op 31 augustus 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik had vandaag een mail ontvangen dat ik niet thuis was toen de bezorger aan de deur kwam en dat er een briefje in onze brievenbus zou liggen . punt 1: ik was zeker wel thuis ok ik woon op een park met slagboom maar deze stond de hele dag open dus …. punt 2: briefje lag niet in mijn brievenbus deze staat voor op het park maar is in de gezamenlijke bak gegooid zonder mijn naam op deze plaats staan paar letters gekrabbeld niet te lezen ik zal er dan maar vanuit gaan dat deze voor mij is bestemd terwijl er toch zeker 200 huizen op deze 2 parken staan is de kans groot dat ik nu een afhaal kaartje van een van de andere bewoners uit de gezamenlijke bak heb gepakt. en dit is niet de eerste keer dat ik hier tegen aan loop ik vind dit een erg slordige manier om met de producten van jullie klanten om te gaan ..

ik ben tevreden als jullie bezorg diensten ons behandelen als klanten en niet als nummer om zo snel mogelijk richting het volgende adres te scheuren dwars door woonwijken waar kinderen lopen en mensen proberen veilig te rijden en lopen ...

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw Straatman, Bedankt voor uw bericht via deze website. Ik begrijp hieruit dat uw zending niet is bezorgd, terwijl u wel gewoon thuis was. Er zou een briefje zijn achter gelaten in uw bus voor op het park, maar deze is vermoedelijk in de algemene brievenbus gedaan zonder naam en met alleen een paar letters gekrabbeld. Ik kan me voorstellen dat u dit erg slordig vindt en wil u hiervoor mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. U geeft aan dat u op een recreatieterrein woont. Klopt het dat u in dit geval wel een adres heeft dat door de gemeente is geregistreerd? Aangezien het briefje niet duidelijk is ingevuld wil ik graag een melding aanmaken zodat dit met de betrokken medewerker besproken kan worden. De code die u mee stuurde herkent ons systeem alleen niet. Heeft u ook een 3S-code van het betreffende pakket? Als het goed is heeft u deze van de afzender ontvangen. Dan kan ik u tevens wat beter informeren over de situatie. Ik zie u reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Harrie1968

3 maanden geleden - Helaas is de doos met daarop mijn gegevens al weg dus de 3s code kan ik niet meer terug vinden . En op de andere vraag ja we wonen op een park maar we staan bij de gemeente gewoon ingeschreven op dit adres

Heeft op 31 augustus 2018 om 17:06 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Straatman,

Dank u wel voor uw reactie en de aanvullende uitleg.

Ik kan zonder 3S code geen klacht voor u indienen. Dit komt omdat ik nu niet kan achterhalen om welke bezorger het precies gaat. Het zou natuurlijk niet eerlijk zijn als de verkeerde hierop wordt aangesproken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 03 september 2018 om 12:14 geantwoord

ik heb inmiddels de 3s code gevonden van mijn klacht 3SYKAY558312435