Klacht: Bezorging op zaterdag

op 20 juni 2017 over Dagblad de Limburger in de categorie Kranten - Regionaal

Ik heb al vele malen een klacht ingediend dat onze krant
op zaterdag niet bezorgd wordt op Holleweg 25 te Sittard.
Jullie beloven steeds beterschap, maar het helpt niet.
Gisteren – 17 juni – weer geen krant.
Is het nu zo moeilijk om de bezorger hierover aan te spreken,
hemzelf maar niet de inspecteur?

Als wij iedere zaterdag de krant krijgen!!!!!!!!!!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dagblad de Limburger

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dagblad de Limburger nog niet in behandeling is genomen.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dagblad de Limburger in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagblad de Limburger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagblad de Limburger

Heeft op 23 juni 2017 om 15:50 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wij hebben in de geschiedenis van alle klachten teruggekeken en wij hebben als laatste datum 31-12-2016 teruggevonden. U heeft voor dit jaar alleen de 17e juni als klacht ingediend. Deze heb ik in ons systeem gezet. Als u echter op meerdere dagen een klacht heeft, neem dan met ons contact op om dit te melden. Hoe meer klachten, hoe sneller wij een melding kunnen maken richting de bezorging. Er kunnen diverse oorzaken zitten aan het niet of te laat bezorgen van de krant. U kunt ons call-center bellen op 088-7766550 om deze klachten door te geven.

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Deckers Staalbouw