Klacht: Bezorging op verkeerde afhaallocatie

Rooooomiiw op 09 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 keer achter elkaar word mijn pakketje bij een andere afhaallocatie bezorgd.
Telkens 20 minuten met de auto rijden terwijl het aflever adress wel klopt met waar ik hem bezorgd wil hebben.
Waarom gebeurd dit en wat kan ik zelf er aan doen dat dit niet meer gebeurd?

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakket gewoon op de afhaallocatie word bezorgd die ik heb gekozen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket op het verkeerde servicepunt is aangeboden. Begrijpelijk dat u dit bij ons meldt. Heeft u voor mij het betreffende zendingsnummer en het adres van het gewenste servicepunt? Dan kijk ik dit gelijk voor u na. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Sam DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 december 2021 om 09:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Suzanne
E-care DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Rooooomiiw