Klacht: Bezorging op verkeerd adres

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Mensen, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u brieven ontvangt die niet aan u geadresseerd zijn. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Het is inderdaad niet de bedoeling dat u de brieven naar de juiste personen brengt. Als u wilt maak ik graag een klacht aan voor het feit dat de brieven verkeerd bezorgd worden. Zou u daarbij willen aangeven voor wie de brieven origineel bestemd waren? (Postcode en huisnummer). Wilt u daarbij aan aangeven wanneer u de brieven hebt ontvangen en om hoeveel brieven het ging? Dan maak ik hier een melding voor aan. U weet ook zeker dat het om brieven gaan die bezorgd worden via PostNL? Mijn excuses voor alle ongemak en ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 11 september 2018 om 11:17 geantwoord

Geachte heer Mensen,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Mensen