Klacht: bezorging op ander adres

op 02 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw van den Boomen, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te vernemen dat uw pakket niet op uw adres bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht. Afhankelijk van het type pakket mag deze bij uw buren bezorgd worden, ik kijk dit graag voor u na. Zou u de 3S-code van het betreffende pakket mee willen sturen? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht lucien 64

9 maanden geleden - dat het bij de buren bezorgt word is geen probleem maar wel 150 meter verderop dat zijn geen buren

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 december 2017 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van den Boomen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Als u niet thuis bent, kan de bezorger ervoor kiezen het pakket aan te bieden bij de buren. Met buren bedoelen we een adres in uw eigen straat, de zending mag niet in een andere straat worden afgeleverd. Ik begrijp dat u dit als vervelend heeft ervaring, echter indien het adres 150 meter verderop wel tot uw straat behoorde heeft de bezorger zich hierbij aan de regels gehouden. Als de afzender kiest voor \"alléén huisadres\" wordt de zending niet bij de buren bezorgd.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 12 december 2017 om 18:58 geantwoord

ik ga het daar de volgende keer niet meer ophalen

Alle klachten die gemeld zijn door lucien 64