Klacht: Bezorging op afspraak wordt elke keer verschoven. Pakket wordt niet bezorgd.

op 30 juni 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 27 juni zou mijn oakket bezorgd worden. Het tijdsbestek van 11 tot 15 uur speciaal hiervoor thuisgebleven maar geen pakket. Vervolgens stond er :
BEZORGING OP DIT MOMENT VERHINDERD, HET PAKKET HEEFT 1 À 2 DAGEN VERTRAGING. Daarna werd gemeld dat het oo 29 juni tussen 11 en 15 bezorgd zou worden. Wederom thuisgebleven… Wee geen pakket. Na contact te hebben gehad met dhl moest ik maar de leverancier bellen en zij moesten dhl contacten zodat er een onderzoeksprocedure gestart kon worden. Al met al slecht en ik weet nog steeds niet waar mijn pakket is!

Als mijn pakket binnen drie dagen komt. Dat pakketje heeft nl haast en ik had het al zaterdag moeten hebben!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 30 juni 2020 om 12:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Er is inderdaad een probleem met uw zending ontstaan. U blijft van bij ons een verwacht bezorgingsmoment zien omdat wij pakketten altijd meenemen in de planning. Op deze manier is er altijd ruimte om toch mee te gaan met de bezorger als het pakket toch wel mee kan.
In dit geval is er inderdaad een onderzoek nodig. Zo'n onderzoek kan alleen bij ons worden opgestart door onze opdrachtgever. Dat is uw verzender. Vandaar dat wij u in zo'n geval doorverwijzen naar uw verzender.

Wanneer deze het onderzoek opstart, gaan wij aan de slag en opzoek naar de oplossing. Ik kan dan ook alleen maar benadrukken hoe belangrijk het is dat u dit bij uw verzender meldt.

Hopelijk is er snel meer duidelijkheid over uw pakket.

Jasmin
DHL Parcel Webcare

Heeft op 30 juni 2020 om 12:23 geantwoord

Ik heb dit al gemeld bij de verzender. Maar dat ik diegene moet zijn die dit allemaal moet regelen en dat ik nog steeds niets hoor over mijn pakket vind ik kwalijk.

Alle klachten die gemeld zijn door SemC