Klacht: Bezorging of liever gezegd geen bezorging

op 11 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 september 2018 om 17:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Rina,

Ik zie dat de bezorger je als niet thuis heeft gemeld. ik ga het melden bij het depot dat dit niet terecht was. Mijn excuses hiervoor.

Ik zie dat ze het pakket vandaag alsnog bij je bezorgd is. Excuses dat het een dag later is geworden.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rina de Vries