Klacht: Bezorging nog steeds niet geleverd

op 29 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen dinsdag 22 augustus zou mijn pakketje(mijn nieuwe telefoon) geleverd worden, op dat moment was ik niet thuis en heb ik aangegeven om het pakketje de volgende dag zelf op te halen bij een ophaalpunt waar het pakketje vanaf 1500 klaar zou liggen,
Rond 16.30 ben ik naar dat ophaal punt gereden maar bleek mijn pakketje er niet te zijn, nu is het Donderdag 24 augustus en is mijn pakketje nog steeds niet geleverd, ook wanneer ik mijn track en trace code op vraag staat er dat de bezorger nog steeds onderweg is.
Ik heb een hoop geld voor dit pakketje betaald. Ik vraag me heel erg af waar mijn pakketje blijft.

Als mijn pakketje in goede staat alsnog bezorg wordt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 augustus 2017 om 13:31 geantwoord

Geachte mevrouw Oosterveld,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wat u hierin aangeeft is dat u afgelopen week een pakket verwachtte en dat deze op woensdag bij een PostNL-locatie beschikbaar zou zijn. Eenmaal daar aangekomen was hij er echter niet en ook de Track&Trace geeft aan dat hij nog steeds onderweg is. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is en dat u uw pakket graag ontvangt.

Inmiddels heb ik even kunnen kijken en het lijkt er op alsof uw pakket wel is overgedragen aan de afhaallocatie, maar dat hij daar niet goed gescand is. Hierdoor lijkt het alsof uw pakket nog onderweg is. Ik wil u dan ook aanraden om nogmaals bij de locatie langs te gaan. Mocht hij er vervolgens toch nog niet liggen, neem dan even contact op met de afzender. Niet omdat ik u niet verder wil helpen, maar omdat deze als opdrachtgever voor verzending eventueel een onderzoek bij ons op kan starten.

Ik ga er vanuit u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Heeft op 29 augustus 2017 om 13:49 geantwoord

Bedankt voor uw reactie, maar ik heb meerdere malen contact gehad met de afhaal locatie en mijn pakketje is daar niet afgeleverd. Ik heb een hoop geld betaald voor dit pakketje, ik hoop deze daarom ook snel te ontvangen. Ik ben overal al achteraan gegaan, het pakketje is gewoon zoek en ik wil nu graag een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica700