Klacht: Bezorging niet thuis

op 27 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL zou vandaag mijn pakketje bezorgen tussen 11.00 – 15.00; ik was de gehele dag thuis (en ja de bel doet het!). Om 16.00 heb ik echter nog niets gehoord of gezien van DHL. Na het controleren van mijn track en trace komt er een melding koerier is offline ? Kunnen ze halverwege hun werk stoppen, vreemd? Ook wanneer ik vervolgens de klantenservice wil bellen om te vragen wanneer het pakketje zo snel mogelijk kan komen is het bijna onmogelijk om DHL te bereiken. Mijn zendingnr. is namelijk veelste lang voor het invoeren bij het telefonische gesprek, erg handig!

Lever de pakketjes op tijd, geen half werk leveren. Het liefst zou ik mijn pakketje vanavond laten bezorgen, maar goed DHL is niet te bereiken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Vanwege de huidige drukte zijn wij inderdaad minder goed bereikbaar dan normaal. Op uw adres kan ik geen zending terugvinden. Kun u mij voorzien van de track en trace code zodat ik met u mee kan kijken en u op de juiste manier verder kan helpen?Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groet, Nikki Webcare DHL Parcel Nederland

Reactie van de melder van de klacht huls0020

4 maanden geleden - JUN491599949030105882211 en JUN491599949030105882009

DHL

Heeft op 27 mei 2020 om 14:36 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat uw pakketten inmiddels geleverd zijn.

Judith
DHL Parcel Webcare