Klacht: Bezorging niet op tijd

op 09 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Inmiddels voor de derde keer zeeeer slechte ervaring met DHL, welke niet of niet op tijd bezorgen. Klantenservice niet te berereiken. Het is mij nog noooit gelukt om met DHL een pakket op tijd binnen te krijgen. Helaas ben ikmafhankelijk van mijn leveranciers welke met deze verschrikkeijke firma werken. Wederom pakket niet op tijd, welke ik morgen echte nodig heb!!! Wordt nu dinsdag geleverd… schandalig… zeeeeeer slecht bedrijf. Nb met klachten wordt niks gedaan, leert ervaring.

Gewenste Oplossing:

Indien in pakket zelf kan ophalen morgen ( zelf !! ) ergens.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Smid,

Bedankt voor uw bericht.
U geeft aan dat uw pakket zaterdag niet op tijd geleverd is. Ik zie inderdaad dat de bezorger 10 minuten na het tijdvak bij u aan de deur is geweest. Het kan wel eens voorkomen dat er van een tijdvak afgeweken moet worden, mijn excuses voor het ongemak!

Dinsdag tussen 18:00 en 21:00 uur zal uw pakket inderdaad opnieuw aangeboden worden. Mocht u dit niet goed uitkomen dan helpen wij u via de klantenservice graag met het doen van een interventie. Dit kan zowel telefonisch als via social media of e-mail https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Prcel Webcare

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:18 geantwoord

Was zeker geen 10 minuten later. ( daar pakket tussen 09.00 - 13.00 zou worden afgeleverd en er iemand thuis was tot 13.55 ) Daarnaast krijg ik een bericht dat DHL dinsdag in de ochtend komt , dit wordt door Janneke, naar de avond verplaatst. Snap ook niet waarom dit niet op de eerst volgende werkdag kan..

Alle klachten die gemeld zijn door Mies1970