Klacht: Bezorging niet op de afgesproken tijd.

op 12 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 oktober 2017 om 13:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Vervelend om te horen dat het meerdere keren niet goed gaat bij u met de bezorging. Ik durf niet goed te zeggen wat hier de oorzaak van kan zijn, maar ik ga uiteraard wel een melding maken hiervan richting de depothouder bij u in de regio. Dit om herhaling te voorkomen. Excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,

Mike

Heeft op 13 oktober 2017 om 19:36 geantwoord

Ik zie hier geen oplossing in naar mijn kant toe,dit wordt eenzijdig opgelost mag ik hopen.wat doe dit voor mijn ongemak ik heb een persoon moeten teleurstellen omdat zijn cadeau niet aanwezig was???

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Petra van leeuwen.