Klacht: Bezorging niet op aangegeven tijdstippen

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is de tweedemaal dat er niet bezorgd wordt op de aangegeven tijdstippen. De bezorger zou tussen 8.00 en 10.00 mijn pakket leveren, hiervoor ben ik specifiek thuisgebleven. Inmiddels anderhalf uur later en de bezorger is nergens te bekennen.
Twee weken geleden zou mijn pakket tussen 12.00 en 15.00 bezorgd worden, de bezorger is toen om 9.20 al aan de deur geweest!
Ik heb toen ook nog 2 euro extra moeten betalen zodat mijn pakket extra vroeg bij een afhaalpunt werd bezorgd en vandaag met de klantenservice gebeld die mij ook niet wijzer kan maken dan dat de bezorger zo snel mogelijk komt.

Gewenste Oplossing:

Dat er wordt aangegeven hoe laat de bezorger langskomt. En er binnen het aangegeven tijdstip bezorgt wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 12 juli 2017 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Pollaert,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak is aangeboden. Ik kan me voorstellen u hier niet blij mee bent. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt. Ik ga er vanuit dat u uw pakket inmiddels in ontvangst heeft kunnen nemen. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of als u het pakket nog niet in uw bezit heeft dan kunt u ook terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door DCP14