Klacht: bezorging niet gelukt, voor de tweede keer

op 31 augustus 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van eerste klacht.

Gister ben ik vanaf half 3 tot in de nacht thuis geweest en er is weer niet aangebeld. Helaas zit ik nu nog steeds zonder pakket, dat ik zo snel mogelijk wil hebben. Wat kan ik nu verwachten? Vanavond ben helaas niet thuis. Maar de afgelopen 2 dagen was ik er wel en werd het ook niet bij mij afgeleverd. Ik hoor graag hoe nu verder.

Met vriendelijke groet,

Elise

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik eindelijk mijn pakket aan kan nemen. Er wordt niet eens aangebeld, graag zou ikzelf mijn pakket aannemen en anders bij een medebewoner.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 31 augustus 2018 om 12:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Lakerveld,

Mijn excuses voor de onterechte niet thuis melding. Ik weet niet wat er precies is misgegaan. Ik ga het melden bij het depot.

Deze zending is helaas retour naar de verzender. Ik adviseer u contact op te nemen met uw verzender en daar te melden dat het pakket niet afgeleverd is, terwijl u wel thuis was. Uw verzender zal het dan met ons afhandelen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door EL999