Klacht: Bezorging niet conform app

op 26 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren heb ik mijn pakket gemist en ervoor gekozen het vandaag op te halen bij de Gamma vanaf 15:00. Om 18:00 was ik er en nog geen pakket. Na een belletje bleek ik voor niks gereden te hebben want het ligt nog in het distributiecentrum. Morgen ben ik gewoon thuis maar helaas mag ik morgen nogmaals heen en weer.
Nu wordt het nog gekker want ik heb nu twee keer de bestelling in de app staan waarvan 1: vandaag ophalen vanaf 15:00 en 2: morgen ophalen bij de Dio. Geen idee waar dit vandaan komt maar mag dus morgen stad en land afrijden op zoek naar mijn pakket. De service is dusdanig goed dat niemand mij verder kan helpen.

Als ze het morgen netjes thuis komen alfleveren

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Cats, Uit uw bericht begrijp ik dat het voor u op 12 september niet duidelijk was waar uw pakket precies bezorgd zou worden. Mijn excuses voor de verwarring en mijn late reactie. Ik heb op uw adres proberen te zoeken naar het pakket waar het om gaat, maar deze niet kunnen vinden. Kunt u mij de Track&Trace-code sturen, zodat ik met u mee kan kijken? Als u geen vragen meer heeft en het pakket in de tussentijd al heeft ontvangen, mag u dit ook laten weten. Graag ontvang ik uw reactie. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 september 2017 om 10:34 geantwoord

Geachte heer Cats,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door MCats