Klacht: Bezorging niet binnen

op 18 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakketje besteld waar mij wordt verteld dat het binnen een dag binnen is, top. Ik zou het pakketje 15 december binnenkrijgen, geen pakketje gehad. Dus ik kijk via de track en trace waarom dit is, hier staat tijdelijke overmacht. Nou vervelend maar dit kan gebeuren. Ik krijg te zien dat het pakketje op 16 dec bezorgd gaat worden. Prima net op tijd. Mij pakketje wordt tussen 14:00 en 18:00 bezorgd. Via track en trace weet ik dat het pakje bij de bezorger is om 11.25. Het is nu 17:48 en ik zie nu dat er weer een ‘ tijdelijke overmacht’ bericht staat. Vreemd dat de bezorger de heledag al bezorgd en er nu opeens tijdelijke overmacht is. Hierdoor heb ik mijn pakketje niet optijd. Dhl DOE IETS AAN JULLIE PERSONEEL !! Belachelijk bedrijf…

Gewenste Oplossing:

NIKS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 december 2017 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending twee maal achter elkaar moeten uitstellen wegens overmacht. Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Uw zending is de volgende dag alsnog bezorgd.

Excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimietamara