Klacht: bezorging niet afleveren wel thuis en geen bericht achterlaten

op 27 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wanneer je iets besteld erop zit te wachten en thuis ben ,dat de bezorger het pakje weer mee neemt zonder bericht achter te laten.
Anders moet de bezorger een briefje in de gang achterlaten dat ze aan de deur zijn geweest en de reden waarom het pakketje niet afgeleverd werd.
en waar we het op kunnen halen b.v bij een agentschap maar niet mee nemen en zeggen na 5 dagen wordt het weer aangeboden.

Gewenste Oplossing:

PTT Post zwakste schakel in de bezorging ook om dat ze niet goed opgeleid personeel hebben.
tevreden wanneer mijn bestelling thuis is.want mijn deur gaat niet open

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2015 om 11:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lookermans,

Bedankt voor uw reactie. Fijn te horen dat alles in goede orde is afgelopen. Ik sluit uw melding op Klacht.nl.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Bandopwinder