Klacht: Bezorging mislukt

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 maanden geleden - Geachte heer Wentholt, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket niet heeft ontvangen, dat de status niet duidelijk is en u ook nog geen bericht in de brievenbus heeft gevonden. Aan de hand van een ordernummer kan ik in mijn systeem het pakket niet traceren. Heeft u van de afzender wellicht nog een barcode ontvangen die er ongeveerd zo uitziet; AB12345678CD? Als dit het geval is dan zou ik deze code graag van u ontvangen of kunt zelf proberen of u de Nederlandse barcode kunt vinden via https:www.internationalparceltracking.com U kunt de buitenlandse barcode invullen op de plek van de 3S-code en als land kunt u gewoon kiezen voor Nederland en als u dan ook uw postcode invult dan kunt u zien of uw pakket al in Nederland is verwerkt. Als dit het geval is dan krijgt u statusinformatie te zien en ook de Nederlandse barcode. Mocht u geen dergelijke code hebben, zou het dan kunnen dat het om een briefpost pakje gaat dat in de brievenbus past? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht 08081968J

2 maanden geleden - Ik heb geen barcode gekregen het gaat om 2dingen met Code 92380587282505.( Tablet hoes) De andere code 92293211452505 ( vogelhuisje ) En is afkomstig van AliExpress voor de rest heb ik niets ( is wel betaald ) Heb hiervoor wel keurig mijn 4 telefoon hoesjes binnen gekregen als brievenbus parketjes ook van van AliExpress Groetjes familie wentholt

Heeft op 13 juli 2018 om 17:40 geantwoord

Geachte heermevrouw Wentholt,

Bedankt voor uw reactie. Helaas zijn de codes die u meestuurt, geen codes die wij bij PostNL gebruiken. Zouden deze zendingen wellicht door de brievenbus bezorgd kunnen worden? Dan kan het namelijk zijn dat uw zendingen binnen Nederland verder zijn gegaan als briefpost. Omdat post dan ongeregistreerd is verstuurd, kan ik helaas niet achterhalen waar het poststuk is gebleven. Als post vanuit het buitenland in Nederland komt, wordt dit gemiddeld binnen een dag verwerkt en bij u bezorgd. Wij weten niet hoe lang het duurt voordat een poststuk vanuit het buitenland in Nederland aankomt.

Ik wil u dan ook adviseren om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan mogelijk contact opnemen met zijn eigen postorganisatie en daar een melding laten maken.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door 08081968J