Klacht: Bezorging laat te wensen over

op 09 maart 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou een pakket bezorgd worden werd er vrijdag 6 februari gezegd .
Zaterdag na 9 uur krijg je van DHL een melding dat het die dag ook bezorgd wordt en wel tussen 11- 15 .
Er zou later nog een melding komen voor een recentere tijdmelding .
Maar…….. doodse stilte EN inmiddels is het 15 uur !
Zit je dus 4 uur lang te wachten voor noppes.
Erg slordig en irritant!!!

Gewenste Oplossing:

Als pakket ook was gekomen zoals afgesproken en zoals het vermeld stond !
Dit is ook niet de eerste keer wat betreft de rare bezorging van DHL!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 maart 2020 om 11:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Uw zending werd pas op vrijdagavond door MamaLoes bij ons aangemeld. Wij konden dit pakket dus onmogelijk op vrijdag al bezorgen. Daar komt nog bij dat het pakket een stuk groter is dan eigenlijk is toegestaan in het netwerk waarvoor MamaLoes de zending heeft aangemeld. Dit brengt altijd enige vertraging met zich mee.

Zaterdag heeft ons depot gemeld dat er geen gelegenheid was dit grote paklket bij uitzondering op die dag nog te bezorgen. Daarom is onze bezorger vandaag op weg gegaan met dit pakket. U kunt het dus vandaag nog verwachten.

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Heeft op 10 maart 2020 om 12:49 geantwoord

Na deze toestanden zou het pakket dus weer maandag bezorgd worden tussen 11 en 15 / later die maandag werd het bijgesteld van 13.27 tot 15.27 / en tot onze verbazing stond de bezorger al om 12.50 voor de deur ! Wij waren net 5 minuten thuis / klopt ook niet ! Als we later waren geweest was de bezorging weer misgegaan . Kortom ..... het rammelt aan alle kanten

Alle klachten die gemeld zijn door nettyie