Klacht: Bezorging krant

op 12 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 juni 2016 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Sloot,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft geen krant te hebben ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben hierover contact opgenomen met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dat dit niet nogmaals gebeurd. Ter compensatie verschuiven wij uw betaaldatum met een dag. Hierdoor betaalt u de gemiste krant niet.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,

MvS - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Jacobsloot