Klacht: bezorging in de tuin

op 06 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 1 september is er een pakket achter in de tuin achter gelaten in een tuinkussen box. De bezorger heeft geen recht om de tuin in te lopen en we zijn dan ook onaangenaam verrast dat ze dit doen.
Ik ga er van uit dat het niet meer gebeurt.
Er was een kaartje in de bus achtergelaten. De code is 2KC6187BQ

Gewenste Oplossing:

Lijkt mij logisch. Bezorgen aan de voordeur of bij de buren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2016 om 17:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Het is zeker niet de bedoeling dat een chauffeur zomaar uw tuin ingaat! Ik ga hier direct melding van maken bij de depothouder zodat deze chauffeur hierop aangesproken zal worden. Mijn oprechte excuses dat dit voorgevallen is, u kunt er vanuit gaan dat wij er alles aan doen om herhaling te voorkomen.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Me.van Goeverden