Klacht: Bezorging helemaal misgelopen

op 15 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik verwachtte een pakketje woensdag (9 aug) tussen 16:00 en 20:00. Dit stond op de postnl site en app. Geen probleem. Ik kwam om 14:00 uur thuis en zat thuis te wachten tot 17:00. Ik besloot even op de app te kijken om te zien of de bezorger nog onderweg was en dan zie ik dat de bezorger om 10:08 in de ochtend al was langsgekomen. Ik begreep er natuurlijk niks van en ik belde ze op. Ze vertelde me een hele excuus over twee bezorgers die alle pakketten hadden verdeeld ofzo. Ik snapte er niks van. Ze zei dat ze een klacht in zou dienen en dat ik tot morgen moest wachten. Op de app stond dat ik tussen 8:30 en 21:30 moest wachten. Ze zei dat ze daar niks aan kon veranderen en dat ik een extra 2 euro moest betalen om het pakket ’s avonds te ontvangen. Vandaag (10 aug) wachtte ik van 8 uur ’s ochtends tot 6 uur ’s avonds op het pakketje. Vervolgens zie ik op de app dat de bezorger nooit was langs geweest maar het pakketje ergens bij een afhaalpunt had achtergelaten en nu moest ik het dus zelf ophalen. Ik belde postnl op en die vertelde me dat de bezorger klaar was met werken en de pakketje dus niet bij mij thuis kon leveren maar in plaats daarvan echt 5 min loopafstand van mijn huis bij een afhaalpunt. Ik was natuurlijk ontzettend boos en liet postnl dat weten. Weer helemaal niks dat ze wilden doen. En als ik mijn geld terug wilde, moest ik bij de bedrijf zijn die het slimme idee had op postnl te gebruiken om mijn pakketje op te sturen. Ik was woedend maar ik heb nauw eenmaal mijn pakketje snel nodig. Ik kijk op de postnl site en daar staat dat de winkel waar mijn pakketje was vandaag (10 aug) tot 8 uur ’s avonds open zou zijn. Dit stond ook bij google. Ik ging dus heel boos om 7 uur naar winkelcentrum overvecht en eenmaal daar zie ik dat Tabac & Gifts Overvecht gesloten is. Ik heb hier echt geen woorden voor. WTF is er met de postnl gebeurd!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat postnl onmiddellijk een bezorger naar de afhaalpunt sturen en de pakket bij mij thuis bezorgen. Ik ben hier echt zo zat van. Ik wil dat dit gewoon nu gebeurt. Ze hebben zoveel tijd van me lopen te verspillen. Ik heb hier echt niet 7,95 in verzendkosten voor betaald. Ik zou ook graag mijn geld terug willen, maar ik wil eerst echt mijn pakketje gewoon thuisbezorgd krijgen. En dan niet dat ik weer de hele dag erop moet wachten. Vergeet de normale bezorgers, ik wil dat jullie iemand persoonlijk aanwijzen die persoonlijk mijn pakketje bij mij komt afleveren. Ik wil dat jullie dit goed gaan maken. Ik voel me echt zo machteloos met dit soort onzin. Wat moet ik dan? Dit is gewoon niet eerlijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 15 augustus 2017 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Cailog,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u zoveel problemen heeft met de bezorging van uw pakket. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is. Mijn excuses voor het ongemak.

Wij doen ons best om in te schatten wanneer de bezorger bij u zal zijn. Dit lukt helaas niet altijd, en kan liggen aan verkeersomstandigheden of een drukker route dan normaal. Het aangegeven tijdvak is dan ook een indicatie en geen garantie.

Ik zie dat u het pakket inmiddels heeft kunnen ophalen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door RobbieCailog