Klacht: Bezorging en en werking track en trace

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen briefje in de brievenbus maar ben gewoon thuis.
Aangeven op een ander tijdstip bezorgen die link werkt niet, kortom geklooi!!!!!
Via track and trace op goede tijdstip thuis, zijn ze al geweest, grrrrrrrrr
Werkt niet!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Op goede tijdstip brengen.
Wanneer track and trace zegt tussen half 4 en 7 dan ook tussen die tijdstippen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 december 2017 om 11:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Welzen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te vernemen dat uw pakket vertraging heeft opgelopen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

De tijdvakken die worden aangegeven zijn indicaties, deze kunnen dus afwijken. Achter de schermen zijn we hier wel druk mee bezig, dus ik verwacht dat u binnenkort verbetering hierin gaat zien.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door mwelzen