Klacht: Bezorging en communicatie

op 07 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is al meerdere keren dat DHL gewoon niet komt op het geplande afspraak en achteraf doen ze een status update “Ontvanger niet thuis” terwijl wij zitten wel thuis te wachten maar krijgen ook niet eens een briefje in de brievenbus.
Mijn bestelling van Toyhouse was dus twee keer niet bezorgd zonder opgave van de reden, eerder was precies dezelfde met Wehkamp dat DHL 4!!! keer niet kwam op het geplande afspraak.

Ik wil dat mijn bestelling morgen wordt bezorgd, want vrijdag gaan wij op vakantie en hebben het niet meer nodig. Ook raad ik jullie aan om de bezorger te controleren (bezorging op Stokroosstraat, Den Haag), want ik neem aan dat het persoonlijk aan de bezorger ligt, die heeft gewoon geen zin om s'avonds te komen en doet telkens een status update "ontvanger niet thuis".

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 07 juli 2017 om 13:40 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is zeker niet toegestaan voor een chauffeur om een niet thuis melding te maken terwijl u er wel bent. Het maakt het natuurlijk extra vervelend dat dit al vaker is voorgevallen. Om die reden zal ik dan ook melding hiervan maken zodat dit wordt besproken met de chauffeur en wij zo herhaling kunnen voorkomen. Ik zie dat uw pakket gisteren bij u is bezorgd en gelukkig ook nog op tijd voor uw vakantie. Ik wil u graag een fijne vakantie toewensen en mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door zhurchik