Klacht: bezorging contact callcentrum

op 15 oktober 2011 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Als de krant weer eens niet bezorgd is en je na lang zoeken ergens op internet een telefoonnummer hebt gevonden is ervna het keuzemenu weer de gebruikelijke dooddoender dat om logestieke redenen de krant later bezorgd gaat worden.
Terwijl bij de bruna de krant volop in de schappen ligt en de verkoper mij ook meewarig aankeek dat ik de moeite van het bellen nog nam.
Ik begrijp niet dat het mogelijk is dat zo’n callcentrum voor zo,n slechte service betaald wordt .
Van het AD vind ik het heel slecht dat een klacht zoals dit moeilijk te plaatsen is en het telefoonnummer van klachten (als dit zou werken ) niet op de voorpagina staat.

Iemand aan de telefoon te krijgen of de krant(op tijd) bezorgen

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 19 december 2011 om 12:26 geantwoord

Geachte Heer, Mevrouw,

Sinds kort heeft het Algemeen Dagblad haar service uitgebreid op het internet. Klachten gemeld op Klacht.NL of Twitter worden vanaf heden in behandeling genomen.

Wij kwamen daarbij uw klacht tegen. Allereerst onze excuses dat u tot op heden geen antwoord heeft mogen ontvangen. Echter, de klacht is dermate verouderd dat wij eerst de vraag wilden stellen of u nog behoefte had aan behandeling.

U kunt ons het snelst bereiken per telefoon: tijdens kantooruren op 088 050 5050. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.ad.nl/lezersservice. Redactionele klachten kunt u melden via redactie@ad.nl, en vragen over digitale diensten op registratie@ad.nl.

Lezersservice Algemeen Dagblad

Alle klachten die gemeld zijn door posten