Klacht: Bezorging brievenbus post

op 06 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte,
Al maanden wordt de brievenBUS post bij ons niet of VEEEEL te laat bezorgd. Jullie zeggen dat wanneer een brief op de post gaat de post volgende dag bezorgd zou moeten worden.
1 dag te laat ok, maar geen 2-3 etc. of helemaal niet.
Ten 2de, De brievenbus post wordt OOK REGELMNATIG op het VERKEERDE HUISNUMMER bezorgd!!!!!!!!
Een nette buurman/vrouw bezorgd de post dan bij ons in de bus….helaas gebeurd dit nooit of zelden.

Al diverse keren heb ik hierover geklaagt!!!
En dan heb ik het over alle brievenBUS post incl. Belastingdienst (BLAUWE) post, waardoor er aanmaningen komen!!!!!!!!!!!!!!!
Wie gaat dat betalen?????????

Ik hoop dat deze klacht nu een serieus wordt genomen!!!!!!
Hopende op een reactie van uw kant.

G. de Bakker
‘T Hilder 6
1261LB BLARICUM

Zie klacht, dat zegt hopelijk genoeg!!!!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Bakker, Vriendelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie van onze kant. Uit uw bericht maak ik op dat u problemen ondervindt met de bezorging van uw briefpost. Zo worden brieven pas na meerdere dagen bezorgd en bovendien ook nog eens regelmatig op het verkeerde adres. Ik kan mij voorstellen dat u hier zat van bent en wil u hiervoor dan ook allereerst mijn excuses aanbieden. Graag kijk ik met u mee wat ik voor u kan betekenen. Zou u mij daarvoor enkele recente voorbeelden kunnen geven van briefpost die later werd bezorgd en waarvan u zeker weet dat deze door PostNL werd bezorgd? Denk hierbij aan de datum dat hij verstuurd werd, de datum dat u hem ontving, wie de afzender was en vanuit welke plaats hij werd verzonden. Van de post die verkeerd werd bezorgd ontvang ik ook graag de datum dat dit gebeurde, een bevestiging dat deze brief/brieven door PostNL werden bezorgd en bij welke buren de brief afgeleverd werd. Zou u ons dit kunnen sturen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht G. de Bakker

1 maand geleden - Beste, Bol.com kwam 3 dagen te laat. Rond 13 juni 2017. Blauwe enveloppe, belastingdienst, w bezorgd op nummer 't Hilder 10, ipv 't Hilder 6. Datum 20 juni 2017. mvg , G. de Bakker 't Hilder 6 1261LB Blaricum

Heeft op 10 juli 2017 om 13:28 geantwoord

Geachte heer, mevrouw de Bakker,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Met name de belastingdienst maakt gebruik van een andere bezorgdienst, maar de zendingen van Bol.com leveren wij af.

Ik heb een klacht opmaakt wat betreft de vertraging van post en hierbij een algemene opmerking geplaatst dat er ook post niet is aangekomen en er post foutief is afgeleverd zodat hier ook op gelet kan worden. U zult hier geen bericht meer over ontvangen maar dit komt
terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de medewerkers en passende maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. de Bakker