Klacht: Bezorging bij niet thuis

op 28 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het komt vaak voor dat we niet thuis zijn als er een pakket binnenkomt. Normaal gesproken word het pakket bij de buren bezorgd. Dit is voor ons geen probleem. Gistermiddag verwachtte ik opnieuw een pakket. Deze is onder het afdakje van het schuurtje gezet in de stromende regen. Dit zou normaal geen probleem zijn, maar er zijn twee dingen wat beter zou kunnen. 1: het schuurtje staat vol in het zicht van de straat, dus als iemand kwaad wil, dan hij dit pakket gemakkelijk zelf mee naar huis nemen (er is geen schutting o.i.d. tussen de oprit en tuin. En 2: het pakket is op een natte tuinset neergezet waardoor het helemaal doorweekt is geraakt door de regen.

Ik zou tevreden zijn als het pakket bij de buren afgeleverd zou worden. Mochten ook zij niet thuis zijn, neem dan het pakketje mee en laat ons het ophalen bij een PostNL punt bij ons in de buurt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Jansen, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan da uw pakket onder een afdakje van uw schuur is gezet in de stromende regen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht. Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken op deze manier van afleveren. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? - Is de inhoud van pakket nog in orde? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht ejansen1984

1 maand geleden - Goedemiddag, Bedankt voor de snelle reactie op mijn klacht. De track en trace code is 3STXIF000273616. De inhoud van het pakket was in orde. Er zat een plastic zak met kattenvoer in. Met vriendelijke groet, Edwin Jansen

Heeft op 28 september 2017 om 11:22 geantwoord

Geachte heer Jansen,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik ben blij om te horen dat de inhoud van het pakket goed was verpakt, waardoor het kattenvoer niet doorweekt was geraakt.

Ik heb een klacht voor u ingediend. Een leidinggevende zal uw klacht met de bezorger bespreken, zodat dit niet nog eens gebeurt. Mijn excuses voor het ongemak. U krijgt zelf geen reactie op de klacht, maar weet wel dat wij dit intern serieus oppakken.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door ejansen1984