Klacht: Bezorging bij buren.

op 19 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag zou er bij een pakket bezorgd worden en ik had luid en duidelijk een brief op de deur geplakt met het verzoek om het vóór de deur neer te zetten. Ik was achter in de tuin bezig en dan hoor ik de bel niet. Dit gaat al jaren goed. Tot mijn verbazing is het pakket van 20 kilo bij mijn buren bezorgd. Dus die moesten het weer naar mij toe slepen. Ik vind dit meer dat onplezierig. Dus als uw bezorger het ondanks een boodschap op de deur niet neer wil zetten dan graag naar de winkel in het dorp zoals het hoort.

M. van der Wart
Espelerpad 10b
8311 PS Espel.

Gewenste Oplossing:

Oplossing, gewoon voor de deur zetten als er een duidelijke brief bij hangt of bij de winkel in het dorp.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 19 mei 2020 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het briefje dat op de deur was geplakt werd genegeerd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is begrijpelijk dat u een briefje op de deur achterlaat voor onze bezorger. Onze bezorgers werken echter volgens richtlijnen waarbij ze geen gehoor aan verzoeken mogen geven. Ik kan daarom geen klacht opmaken wanneer een dergelijk verzoek niet is gehonoreerd. De medewerker heeft correct gehandeld.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Gezanik.