Klacht: Bezorging bij buren

op 30 augustus 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb duidelijk bij de bestelling aangeven dat ik niet wil dat mijn pakket bij de buren afgeleverd worden en toch gebeurd dat twee dagen achter elkaar!
Mijn buurman is een heel apparte maniet en ik moet vijf , zes keer aan de deur voordat ik me pakket heb. Zelfs het pakket van vandaag heb ik nog niet omdat hij niet open doet!
Ik vind dat de bezorger iets meer z’n best moet doen en anders brengt hij het maar naar een afhaalpunt, maar niet bij de buren als ik dat niet wil!

Gewenste Oplossing:

Als het pakket aan mijn eigen deur of als het niet anders is bij een afhaalpunt afgeleverd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 augustus 2016 om 09:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Ontzettend vervelend dat jouw pakje toch bij deze buurman is afgeleverd. Ik raad aan deze klacht bij de afzender neer te leggen, waarom? Zij hebben aan ons doorgegeven dat jouw pakje gewoon bij buren geleverd mocht worden.

Toch ook onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Met vriendelijke groet,

Manon.

Alle klachten die gemeld zijn door Snoesjesnoes