Klacht: Bezorging bankafschriften

op 13 augustus 2015 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vaker geklaagd over de bezorging van bankafschriften via de post.
Telkens mis ik weer een afschrift en moet deze dan via de website van de bank zelf uitdraaien.
Erger vind ik het dat het bankafschrift ergens anders in de bus belandt en dat diegene het niet terugstuurt maar waarschijnlijk opent zodat mijn gehele financiele gegevens bij iemand die ik niet ken bekend worden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik geen bankafschriften meer mis

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 september 2015 om 13:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Veneberg,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u op vakantie bent (geweest) en daardoor niet in de gelegenheid bent geweest om te reageren op ons e-mailverkeer.

Ik wil u vragen om na uw vakantie contact op te nemen met ons via http://www.postnl.nl/klantenservice, dit bespoedigt de verdere afhandeling van uw melding. U krijgt hier (telefonisch of via chat) direct een reactie of kunt via social media binnen een uur een respons verwachten.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 04 september 2015 om 10:13 geantwoord

Ik heb u gisteren verdere details en informatie toegezonden conform uw verzoek. Ik wacht uw commentaar hierop af.
U geeft wel een status van opgelost doch in feite heb geen oplossing van U gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Roel45