Klacht: Bezorging ander dhl parcelshop en vervolgens een verkeerd adres per sms om pakket op te halrn

op 16 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Je kunt Als bezorg optie een dhl afleverpunt selecteren. Ideaal voor als je niet thuis bent.
Maar dan moet dhl geen afleverpunt aangeven waar niet geleverd kan worden. Met als gevolg dat er een ander punt wordt gekozen door bezorger. Prima zou je denken. Maar dan vervolgens via sms verkeerd niet bestaand adres te krijgen. Dit dan om de paar dagen. Reageren hierop kan niet. Contact met dhl onmogelijk. Al 3 weken herinnering?!
Contact opgenomen met verzender. Die zelfs kon niet achter halen waar het pakket was!
Nu toevallig weer een pakket via dhl bezorgd bij een niet gekozen afleveradres. En ja nu wel een bestaand adres en zie daar . Het vermiste pakket lag daar ook.
Echt belachelijke gang van zaken.
1. Afleveroptie klopt niet van dhl
2. Fout adres per sms
3. Pakket zou naar 7 dagen automatisch teruggestuurd moeten worden.

Dhl doffe ellende

Juist adres.
En afleverpunt wat blijkbaar niet kan uit optie halen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 februari 2018 om 14:27 geantwoord

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan problemen te ondervinden wanneer een zending bij een service point geleverd wordt. Dat is natuurlijk ontzettend vervelend, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling, zij gaan hier verder mee aan de slag. Bedankt in ieder geval voor deze melding, wij doen ons uiterste best om dit op te lossen.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Estherreinders