Klacht: Bezorging

Ytje1959 op 14 mei 2022 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zitten te wachten op ons pakketje en het busje rijdt gewoon voorbij zonder aan te bellen, krijgen we daarna een email dat we niet thuis waren, erg SECHT dit.

Gewenste Oplossing:

een fatsoenlijke bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt mij om te horen dat de bezorger gewoon is doorgereden zonder eerst bij u aan te bellen. Ik kan hierom goed begrijpen dat u baalt van de situatie. Deze werkwijze is natuurlijk ook absoluut niet de bedoeling. Ik pak dit ook graag verder voor u op. Wilt u mij enkel het desbetreffende zendingsnummer doorgeven? Zo kan ik controleren om welke bezorger dit ging. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Elle DHL Parcel E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 14 mei 2022 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Ytje1959