Klacht: Bezorging

Rijers op 11 december 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket aangegeven bezorgtijd tussen 18,45 en 20,45 datum 7 december pakket nr 3SBCS10190539 kreeg 20,05 een mail dat we niet thuis waren,terwijl wij wel thuis waren even als de buren , wij zaten juist te wachten op dit pakket. dit gebeurt meermaals met DHL,we gaan de afzender inlichten dat we evt leveringen niet meer willen metDHL kan dit niet,dan bestellen wij niet meer bij deze firma.

Gewenste Oplossing:

Doe eerst van uw kant maar eens een oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat onze bezorger heeft aangegeven dat u niet thuis was. Ik begrijp dat dit vaker voorkomt. Heeft u deze vorige zendinsgnummers ook nog? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. De zending is vandaag verwacht tussen 14:00 en 18:00. Ik ga ervan uit dat dit nu goed gaat. Met vriendelijke groet, Jim DHL Parcel Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 december 2021 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door Rijers