Klacht: Bezorging

Jolande frederik Hendrikstraat op 22 september 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Wij hebben nu alweer 2 weken geen folders gekregen.
Ik vindt dit erg jammer.
Aantal maanden ook een klacht ingediend. Dat was na 5 weken weer goed gekomen. Maar volgens mij heeft de nieuwe bezorger er ook geen zin meer in.
Ik hoor graag van u waar door het mis gaat.

Mvg Jolande Horijon

Gewenste Oplossing:

Dat de folders weer gewoon bezord gaan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 22 september 2021 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Horyon,

Bedankt voor uw melding waarin u aangeeft de folders niet te hebben ontvangen.
Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij ook graag uw huisnummer.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Jolande frederik Hendrikstraat