Klacht: bezorging

Heukers op 31 augustus 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de hele buurt weer geen folders ontvangen.Dit s alweer voor de zoveelste keer
we worden er .zat van. Wat zullen de winkeliers hier van zeggen die er wel voor
moeten betalen.
Regel het nu eens goed of betaal de bezorgers meer geld.

Gewenste Oplossing:

nu eens goed regelen voor een langere periode

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Spotta

Heeft op 01 september 2021 om 11:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Heukers,

Uw herhaalmelding over het niet ontvangen van het folderpakket is in goede orde ontvangen.

Wij vinden het jammer dat de bezorging op uw adres niet goed verloopt. Het was de bedoeling dat u het folderpakket thuis had moeten ontvangen. Daarom hebben wij de melding opnieuw in behandeling genomen:

• De melding wordt doorgeven aan de afdeling bezorgen. Zij zullen in gesprek gaan met de bezorger van uw wijk en geven hem/haar een officiële waarschuwing.
• Wij verwachten dat de bezorging binnen een termijn van 14 dagen is hersteld.
• Heeft u na de termijn van 14 dagen nog steeds klachten, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen via onze klantenservice-portal: https://www.spotta.nl/klantenservice (U kunt direct op de link klikken) Op deze portal kunt u vanaf woensdag tot en met vrijdag klachten melden die betrekking hebben op de bezorging van het weekend daarvoor.

Tip
In de tussentijd hoeft u geen aanbiedingen te missen. Op www.Folders.nl of via www.Folders.nl/app vindt u alle folders van de populaire winkels in Nederland.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Heukers