Klacht: Bezorging

op 04 juni 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wel nieuwjaarsbonus opgehaald, na 1 week geen bezorging meer

Gewenste Oplossing:

als de folders weer worden en ook bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juni 2021 om 08:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Leek, bedankt voor de melding waarin u aangeeft geen folders te ontvangen. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvangen wij graag uw postcode en huisnummer. De door u opgegeven huisnummer in combinatie met de postcode is niet juist. Graag horen wij van u. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door odette leek