Klacht: Bezorging

op 29 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb donderdag een setje sportkleren van voetbalshop besteld. Ik kon precies hetzelfde setje op een andere site kopen voor goedkoper. Maar omdat er stond dat ik mijn pakket vrijdag al zou krijgen( zoals ik altijd gewend ben van voetbalshop.nl) omdat ik deze zaterdag ochtend vroeg nodig heb. Helaas komt er een bezorger van DHL vrijdag middag aanpappen en vertelt hij dat hij niet weet waar mijn pakketje is. Dus nu mag ik mijn pakket in de loop van het weekend lekker zelf ophalen. Want ik had natuurlijk niet voor niets besteld. Iets bestellen via internet, om het zelf dan weer ergens anders op te halen. Heel fijn. Ook de klantenservice van DHL is een van de beste (not) omdat je daar lekker genegeerd word via de livechat en zij niks voor je kunnen betekenen. Dankjewel!

Wanneer mijn pakket vanavond of morgenvroeg alsnog wordt bezorgd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 mei 2021 om 12:33 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vreemd dat de bezorger het pakket niet bij zich had. Ik laat het met de betreffende bezorger opnemen. Ik kan het pakket vandaag helaas niet opnieuw bij u thuis laten aanbieden. Wij zullen het pakket vandaag afleveren op het ServicePoint. Zodra u het daar af kunt halen ontvangt u bericht van ons. Mijn excuses voor het ongemak.

Wendy
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Ashmatjan