Klacht: Bezorging

op 25 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo Dhr/Mvr
Vandaag ontving ik van de buurvrouw mijn pakket. Dit lag er al een week! Ik heb geen kaartje van DHL in de bus gehad!! Bij andere koeriersdiensten is dit nooit een probleem. Ik heb me geschaamd(ondanks dat ik er niks aan kon doen) omdat ik normaal altijd direct het afgegeven pakket ophaal. Het is niet de eerste keer dat ik een klacht indien over de bezorging. Bij de buren op Julianalaan 29 werd vorige week door DHL een pakket over de schutting geworpen. Hoe asociaal is jullie personeel? Ze kreeg een kaart in de bus met de mededeling dat het pakket in de tuin lag. Ik vind het echt schandalig hoe er met klanten om word gegaan. Dit is ook de laatste keer dat jullie me zoiets flikken. Vorige keer lag mijn pakket voor de voordeur. Als ik niet thuis was geweest had iedere gek het mee kunnen nemen,en had ik niet kunnen bewijzen dat het bezorgd was. Mocht ik de eerst volgende keer weer met zo’n asociale bezorging te maken krijgen, dan onderneem ik stappen.

Mvg Linda Kromhof-Hermans

Als er fatsoenlijk en netjes met mijn spullen word omgegaan, en ook de bezorger een keer vriendelijk kan zijn. Ik ben ook netjes tegen de mensen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 25 mei 2021 om 13:22 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat balen om te lezen dat dit vaker misgaat met de bezorging in uw buurt. Een pakket onbeheerd voor de deur achterlaten of over de schutting gooien mag natuurlijk niet! Dit is ook gevaarlijk in verband met schade en diefstal. Hier zetten wij dan ook graag klachten voor door zodat de bezorgers hierop aangesproken worden.

Natuurlijk vervelend dat er geen kaartje in uw bus is gegooid waardoor u niet wist dat het pakket bij de buren lag. Ik heb hier dan ook een klacht voor aangemaakt en deze doorgezet naar de manager. Je kunt ervan uitgaan dat dit serieus besproken en opgepakt gaat worden. Deze burenlevering is wel op de track en trace pagina aangegeven. Ondanks dat een briefje in de bus wel zo fijn is, zou u dit in de toekomst ook voor de zekerheid kunnen bekijken!

Jim
DHL Parcel Webcare