Klacht: bezorging

t j de wit op 19 februari 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

er liggen nu al 2 weken folders voor de deur die niet bezorgd zijn van 2 verschillende weken als het goed is komen er vandaag of morgen al weer nieuwe volgens meerdere bewonersis dit niet goed
het betreft folders van de schermerhoek 85

Gewenste Oplossing:

de bezorging wordt heel slecht bezorgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 19 februari 2021 om 10:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer / mevrouw de Wit,

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen waarin u aangeeft dat de folders bij de bezorger blijven staan.

We hebben de melding doorgezet naar de afdeling bezorgen. Zij gaan dit bespreken met de bezorger.

Mocht u alsnog vragen hebben, kunt u ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice .

Met vriendelijke groet,

Afdeling kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door t j de wit