Klacht: Bezorging

pdhoen op 17 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag,

Ik ben al 2 maanden met jullie bezig! Op het moment dat ik bel word ik steeds van het kastje naar het muur gestuurd, elke keer komt er een medewerker met een ander verhaal!
Ik heb een pakket verstuurd, en deze is door jullie bezorgd naar de plaats van bestemming, op het pakket stond dat het breekbaar was. Het pakket is zodanig beschadig en kapot aangekomen dat deze niet meer te repareren is! Ik hèb alle stappen gevolgd zoals jullie dit gezegd hebben, weken aan de telefoon hangen en nog meer kosten maken. Ik heb alle aankopen bonnen en foto’ naar jullie gestuurd met mijn verhaal zoals jullie gevraagd hebben. Gister krijg ik weer een ander verhaal van de klantenservice. Ik ben er helemaal klaar mee! Als jullie
Mijn klacht niet serieus gaan nemen, plaats ik alles op sociale media en ik pak het nog een juridisch aan met jullie. Graag binnen 10 werkdagen een reactie van jullie! Anders pak ik dit wel anders aan.

Als ik mijn geld terug krijg van de schade en alle gemaakt kosten!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u nog geen reactie heeft ontvangen van de claims afdeling. Ik wil dit graag voor u nakijken, heeft u een casenummer ontvangen? Zo niet, vanaf welk e-mail adres heeft u het claim verzoek ingediend bij ons? Dan kan ik nagaan of deze wel is ontvangen bij de Claims afdeling en ook al in behandeling is genomen. Met vriendelijke groet, Ashna DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht pdhoen

1 jaar geleden - Goedemiddag, Ik heb wel een case nummer gekregen. 11059908.

DHL

Heeft op 17 februari 2021 om 11:54 geantwoord

Goedemorgen!

Bedankt voor het doorgeven van uw casenummer.

Ik zie dat wij uw claim in goede orde hebben ontvangen op 3-2. Wegens de drukte van het moment is onze werkvoorraad helaas opgelopen. Hierdoor kan het iets langer duren, voordat uw claim is verwerkt. Wij zijn hier dus nog wel druk mee bezig.

Ik wil u daarom adviseren om tot 3-3 af te wachten. Ik verwacht dat onze Claims afdeling vóór die datum uw verzoek zal moeten hebben verwerkt. Wanneer dit is gebeurd, zal u direct een terugkoppeling van ons ontvangen via e-mail.

In ieder geval mijn excuses voor het ongemak dat is ontstaan! Hopelijk is de situatie straks snel verholpen.

Elle
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door pdhoen