Klacht: Bezorging

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben de hele dag thuis gebleven voor een pakket, vervolgens krijg ik een email dat ik niet thuis was en kan ik het zelf 2 dagen later ophalen.
Dit is niet de 1e keer

Gewenste Oplossing:

Helemaal niet op een schaal van 1 tot 10 een -1

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 11:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ontzettend vervelend dat u gewoon thuis was en er aan is gegeven dat u niet thuis was. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik durf niet te zeggen wat er de eerste keer fout is gegaan, maar ik ga ervan uit dat het de volgende keer zeker goedkomt. Mocht het in de toekomst opnieuw fout gaan, hoor ik het graag van u!

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]