Klacht: Bezorging

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest vandaag een pakket ontvangen. Tussen 17.00 uur en 19.00 , maar ik lees net op track en trace dat de bezorger is langs geweest en ik niet thuis was. Dat is onmogelijk, we waren de hele dag thuis en er is ook geen kaartje in de brievenbus gegooid. Ik kan het pas na hemelvaart ophalen bij een dhl locatie na 15 uur.

Gewenste Oplossing:

Als mij pakket gewoon bezorgd wordt. En 9,95 euro die ik heb betaald voor extra snelle bezorging terugbetalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

U geeft aan dat de chauffeur niet aangebeld heeft en ook geen kaartje heeft achtergelaten. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Ik heb hiervan melding gemaakt bij het betreffende depot.

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door kanakan