Klacht: bezorging

op 12 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou pakket worden bezorgd tussen 19.30 en 21.30 uur. Volgens
bezorger waren we niet thuis. Klopt niet. Waren wel thuis. Op website staat nu dat hij vandaag weer dezelfde bezorgtijd) langs komt. Waarom niet overdag? Dat was gisteren te lezen in een bericht.

Gewenste Oplossing:

Als bezorger geen smoesjes verzint dat wij niet aanwezig waren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 mei 2020 om 12:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht. Ik verwacht het pakket inderdaad vanavond bij u. Zo staat de levering voor vandaag ingepland. Wanneer u dit graag anders ziet kunt de de leverpoging de dag van te voren naar wens aanpassen via de website. Vandaag bijvoorbeeld dus voor morgen.
Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Karin1943